Organická návštevnosť je návštevnosť, ktorá prichádza z neplatených výsledkov vyhľadávania, napríklad cez Google alebo Bing

Organická návštevnosť

Google Analytics umožňuje pozrieť si dáta o návštevníkoch v reálnom čase, a to buď na domovskej stránke v Google Analytics alebo v sekcii v Reálnom čase. Aktívni používatelia sú v tomto kontexte tí používatelia, ktorí v danom momente sledujú obsah na Vašom webe.

Aktívni používatelia v prehľade Publikum predstavujú jedinečných používateľov, ktorí v rámci určitého počtu dní uskutočnili relácie na Vašom webe a zvýšili návštevnosť.

Zvýšenie Organickej návštevnosti pomôže web stránke rásť prirodzene. Zabezpečíme cielenú návštevnosť web stránky. Znížime mieru odchodov. CPC (Cena-za-klik) Cena za kliknutie je jednou zo základných metrík pri platených kampaniach na internete. Hodnotu CPC si môžete skontrolovať v akvizičnom reporte v Google Analytics Zobrazenia stránok Zobrazenie webovej stránky používateľom sa zaznamená zakaždým, keď sa načíta skript, ktorý túto metriku meria, napríklad Google Analytics skript alebo Google Search. Zdroj návštevnosti Zdroj návštevnosti, ktorým je napríklad vyhľadávač (napr. Google, Bing, Yandex, Yahoo) alebo akákoľvek doména (domena.sk), z ktorej prišla návštevnosť na náš web.

CPC (Cena-za-klik)

Cena za kliknutie je jednou zo základných metrík pri platených kampaniach na internete. Hodnotu CPC si môžete skontrolovať v akvizičnom reporte v Google Analytics

Zobrazenia stránok

Zobrazenie webovej stránky používateľom sa zaznamená zakaždým, keď sa načíta skript, ktorý túto metriku meria, napríklad Google Analytics skript alebo Google Search.

Zdroj návštevnosti

Zdroj návštevnosti, ktorým je napríklad vyhľadávač (napr. Google, Bing, Yandex, Yahoo) alebo akákoľvek doména (domena.sk), z ktorej prišla návštevnosť na náš web.

Google Analytics

Je online nástroj spoločnosti Google Inc., ktorý poskytuje štatistiky návštevnosti webových stránok. Princípom fungovania je umiestnenie časti zdrojového kódu od Google, do webovej stránky majiteľa. Tento kód zabezpečuje zbieranie informácii, ktoré sú prístupne majiteľovi webovej stránky cez rozhranie služby Google Analytics na stránke www.google.com/analytics/.

Google Search Console

Google Search Console je nástroj od spoločnosti Google Inc. Je to analytický nástroj, ktorý poskytuje majiteľom webových stránok informácie o výkonnosti a indexácii webu vo vyhľadávaní Google. Cenné sú najmä informácie o vyhľadávacích frázach, cez ktoré sa návštevníci na web dostali, keďže tieto dáta sa nenachádzajú v Google Analytics.

Miera okamžitých odchodov

Udáva percentuálny počet návštevníkov, ktorí prišli na stránku a v zápätí ju bez vykonania ďalšej akcie opustili. Vysoká miera odchodov často indikuje, že ich stránka neoslovila, alebo na nej nenašli to, čo hľadali. V prípade one-page stránok je táto metrika nepoužiteľná. Pozor, v prípade one-page stránok je táto metrika nepoužiteľná, pretože sa používateľ nemá kam inde prekliknúť.