Organická návštevnosť je návštevnosť, ktorá prichádza z neplatených výsledkov vyhľadávania, napríklad cez Google alebo Bing
Organická návštevnosť
Google Analytics umožňuje pozrieť si dáta o návštevníkoch v reálnom čase, a to buď na domovskej stránke v Google Analytics alebo v sekcii v Reálnom čase. Aktívni používatelia sú v tomto kontexte tí používatelia, ktorí v danom momente sledujú obsah na Vašom webe.
Aktívni používatelia v prehľade Publikum predstavujú jedinečných používateľov, ktorí v rámci určitého počtu dní uskutočnili relácie na Vašom webe a zvýšili návštevnosť.
CPC (Cena-za-klik)
Cena za kliknutie je jednou zo základných metrík pri platených kampaniach na internete. Hodnotu CPC si môžete skontrolovať v akvizičnom reporte v Google Analytics
Zobrazenia stránok
Zobrazenie webovej stránky používateľom sa zaznamená zakaždým, keď sa načíta skript, ktorý túto metriku meria, napríklad Google Analytics skript alebo Google Search.
Zdroj návštevnosti
Zdroj návštevnosti, ktorým je napríklad vyhľadávač (napr. Google, Bing, Yandex, Yahoo) alebo akákoľvek doména (domena.sk), z ktorej prišla návštevnosť na náš web.
Google Analytics
Google Search Console
Google Search Console je nástroj od spoločnosti Google Inc. Je to analytický nástroj, ktorý poskytuje majiteľom webových stránok informácie o výkonnosti a indexácii webu vo vyhľadávaní Google. Cenné sú najmä informácie o vyhľadávacích frázach, cez ktoré sa návštevníci na web dostali, keďže tieto dáta sa nenachádzajú v Google Analytics.