Organická návštevnosť je návštevnosť, ktorá prichádza z neplatených výsledkov vyhľadávania, napríklad cez Google alebo Bing.

Organická návštevnosť

Organická návštevnosť je návštevnosť, ktorá prichádza z neplatených výsledkov vyhľadávania, napríklad cez Google alebo Bing. Opakom je platená návštevnosť, napríklad z Google reklám vo vyhľadávaní

CPC (Cena-za-klik)

Cena za kliknutie je jednou zo základných metrík pri platených kampaniach na internete. Hodnotu CPC si môžete skontrolovať v akvizičnom reporte v Google Analytics, alebo, samozrejme, vo vašom Google Ads účte (prípadne v inej reklamnej sieti).

Zobrazenia stránok

Zobrazenie webovej stránky používateľom. Zobrazenie stránky sa zaznamená zakaždým, keď sa načíta skript, ktorý túto metriku meria, napríklad Google Analytics skript.

Zdroj návštevnosti

Zdroj návštevnosti, ktorým je napríklad vyhľadávač (napr. Google, Bing, Yandex, Yahoo) alebo akákoľvek doména (example.com), z ktorej prišla návštevnosť na náš web.

Google Analytics

Je online nástroj spoločnosti Google Inc., ktorý poskytuje štatistiky návštevnosti webových stránok. Princípom fungovania je umiestnenie časti zdrojového kódu od Google, do webovej stránky majiteľa. Tento kód zabezpečuje zbieranie informácii, ktoré sú prístupne majiteľovi webovej stránky cez rozhranie služby Google Analytics na stránke www.google.com/analytics/.

Google Search Console

Google Search Console (bývalý Google Webmaster Tool) je nástroj od spoločnosti Google Inc. Je to analytický nástroj, ktorý poskytuje majiteľom webových stránok informácie o výkonnosti a indexácii webu vo vyhľadávaní Google. Cenné sú najmä informácie o vyhľadávacích frázach, cez ktoré sa návštevníci na web dostali, keďže tieto dáta sa nenachádzajú v Google Analytics.

Miera okamžitých odchodov

Udáva percentuálny počet návštevníkov, ktorí prišli na stránku a v zápätí ju bez vykonania ďalšej akcie opustili. Vysoká miera odchodov často indikuje, že ich stránka neoslovila, alebo na nej nenašli to, čo hľadali. Pozor, v prípade one-page stránok je táto metrika nepoužiteľná, pretože sa používateľ nemá kam inde prekliknúť.

80%

Organická návštevnosť - zvýšenie

17%

Miera okamžitých odchodov - pokles

23%

Priemerné trvanie návštevy - zvýšenie

33%

Počet stránok na reláciu - nárast

Aktívni používatelia v prehľade Publikum predstavujú jedinečných používateľov, ktorí v rámci určitého počtu dní uskutočnili relácie na Vašom webe.

Google Analytics umožňuje pozrieť si dáta o návštevníkoch v reálnom čase, a to buď na domovskej stránke v Google Analytics alebo v sekcii Reálnom čase. Aktívni používatelia sú v tomto kontexte tí používatelia, ktorí v danom momente sledujú obsah na Vašom webe.

TVORBA WEB STRÁNKY KTORÁ VÁS BUDE REPREZENTOVAŤ

Povedzte nám o svojej stránke

Pomôžeme Vám preniesť Vaše podnikanie na internet a rozvíjať ho pre zlepšenie výsledkov.

Naša agentúra je perfektným partnerom pre úspešné obchodné partnerstvo.

Odporúčania

VIDIEŤ VŠETKY